sobota 21. ledna 2012

První den v Kostarice

Ten týden utekl jako voda a já bohužel opustila Panamu a přesunula se do Kostariky. Včerejší den byl famózní. Nejdříve jsem si celý den hověla na Playa Estrella a večer jsem s osazenstvem z hotelu vyrazila pařit. Párty se rozjela již na hostalu, kde jsme seděli na spodním patře provizorní chill out věže, popíjeli a zpívali pod vedením "kapitána" Andrese, což je jeden ze zaměstnanců, a pak jsme vyrazili do města na disko. Teda řeknu vám, že s takovou kocovinou další den jet do jiné země, téměř dvě hodiny stát ve frontě na hranici a čekat, až mi celník dá do pasu razítko a pak se ještě dvě hodiny kodrcat autobusem do městečka Cahuita, není žádná sranda. V tom stavu se dostaví i kulturní šok, i když ten kulturní rozdíl mezi Panamou a Kostarikou není nijak velký. Prostě mi dnes přišlo líto, že jsem v Bocas nezůstala celý měsíc (tak příště). Každopádně to bylo fantastických několik dní v městečku, kde jsou lidé neuvěřitelně milí. Jeden prodavač mě včera dokonce překvapil tím, že znal část české historie co se husitských válek týká.


Takže jsem teď v Cahuitě a mám oddechový den. Zítra vyrazím do narodního parku za zvířaty.

Žádné komentáře:

Okomentovat