čtvrtek 19. ledna 2012

Celodenní výlet na lodi po zálivu

Včera jsem si za 20 dolarů koupila celodenní výlet po zálivu a dnes jsem se probudila do deštivého dne. Naštěstí brzy pršet přestalo, a když jsme o půl desáté vyjížděli, dokonce byla v dálce vidět modrá obloha. První zastávka byla v Delfíní zátoce, kde jsme čekali neuvěřitelně dlouho, než jsme uviděli první delfíní ploutve. Jelikož je v Bocas více cestovních agentur a všechny mají na programu výlet za delfíny, bylo v zátoce několik rychločlunů, které se předháněly, kdo uvidí delfína nejdříve. Ani se nedivím těm delfínům, že se jim nechtělo vynořovat.
Následoval přejezd ke korálovým útesům. V jedné z chýši na okraji mangrovníku (ty tvoří v zálivu množství ostrůvků) jsme si dopředu objednali oběd (vybrala jsem si langustu) a vyrazili šnorchlovat. No, abych pravdu řekla, moc ryb kolem korálů nebylo a ve srovnání se šnorchlováním v Thajsku u Phi Phi, nic moc. Urcčtě tu ale je více míst, kde se dá vidět zajímavý podmořský svět.
Následoval oběd a po něm jsme již vyrazili k Red frog beach, což je vyhlášená pláž na ostrově Bastimentos, kde v lese žijí červené žabičky. Ty daly nádherné pláži jméno a také se staly hlavním tahákem.
Vstupné na pláž činí 3 dolary a to není jediný vydaj. Těžko totiž nějakou tu téměř neviditelnou žabku uvidíte a tak vám ji za malý poplatek ukáží malé indiánské děti, které jsou tak nachystané na nedočkavé turisty. Mě se ale jednu žabku podařilo spatřit na cestě vedoucí za pláží. Písečná pláž je pěkná, ale moře je tu zrádné. Byli jsme varováni před silnými proudy. A opravdu. Vlezla jsem jen po pás do vody a už by mě to táhlo někam pryč. Po dvou hodinách strávených na pláži jsme vyrazili k Punto Hospital, kde jsme mohli ještě šnorchlovat, ale nikomu se již do vody nechtělo. O půl páté jsme se vrátili zpět do města.
Nakonec se výlet povedl a i počasí se udobřilo. Jakmile jsme vypluli z Delfíní zátoky, svítilo slunce až to bylo chvílemi nepříjemné.

 






Dnes vecčer se v mém hostalu koná reggea party :-) ...Na zítra mám naplánváno jen lenošení na pláži, takže případná kocovinka nevadí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat